Preskoči na vsebino
Zamenjaj model:

Zamenjaj model

Taycan
Macan

Prednosti Jun 2024

Tipični Porsche dizajn

Novi Macan je zaradi kupejevskih linij, nizkega sprednjega dela in športnih proporcev v klasičnem Porschejevem slogu dinamičen tudi v mirovanju.

Čeprav je progresivna zunanjost značilna za oblikovalski DNK znamke, so dizajnerji oddelka Style Porsche dobro izkoristili ustvarjalno svobodo, ki jo ponuja elektrifikacija. Zaradi majhnega naklona prednjega pokrova in močno podarjenih blatnikov je kompaktni SUV-atlet (dolg 4784, širok 1938 in visok 1622 milimetrov) videti mogočno in športno. Žarometi so razdeljeni na dva dela. Zgornja svetlobna enota s štiritočkovnimi dnevnimi lučmi je vgrajena v blatnike in poudarja širino vozila, glavni modul žarometov pa je nameščen nekoliko nižje in je opcijsko na voljo z matrično LED-tehnologijo. Zračne zavese pod spodnjim žarometnim modulom izboljšujejo aerodinamiko, manjši dovodi hladilnega zraka pa poudarjajo moderen značaj avtomobila. K aerodinamični optimizaciji prispeva še prednji spojler z dinamično tridimenzionalno strukturo, kar daje Macanu progresiven videz sprednjega dela.

Značilna Porschejeva stranska linija tvori skladno celoto s položno nameščenim zadnjim steklom. V kombinaciji z vrati brez okvirja je rezultat takšne zasnove izrazito športna oblika. Značilna elementa v profilu avtomobila sta vdolbina v vratih in bočni letvici, to pa sta klasični lastnosti Macanove modelske linije. Bočne letvice so serijsko izdelane v črni barvi Lava Black in imajo pri Macanu 4 tridimenzionalno strukturo, odvisno od modela pa si jih lahko omislite v petih izvedbah, tudi v karbonski ali v barvi zunanjosti vozila. Pogled na Macanov stranski profil obljublja zmogljivost. Kratki previsi se združujejo z medosno razdaljo, ki je nekaj manj kot devet centimetrov daljša kot pri predhodniku (2893 milimetrov). K dinamičnemu videzu pripomorejo še do 22 palcev velika platišča z različno širino pnevmatik na prednji in zadnji osi. Za najboljšo možno učinkovitost pa sta Macan 4 in Macan Turbo serijsko opremljena z aerodinamično optimiziranimi 20-palčnimi platišči.

Močno poudarjeni boki dajejo Macanu mišičast videz. Pod prilagodljivim zadnjim spojlerjem pa se čez zadnji del razteza neprekinjen svetlobni trak, ki poskrbi še za tehnično estetiko avtomobila. V sredino tridimenzionalnega traku je nameščen logotip Porsche v podobi steklene strukture, Macanov spodnji del pa zaznamuje difuzor, ki harmonično zaokroži zadek avtomobila.

Pri barvah lahko izbirate med 13 standardnimi in 59 posebnimi barvami (Paint to Sample) ter osmimi različnimi platišči s premerom od 20 do 22 palcev, kar omogoča veliko svobode pri individualizaciji.

Notranjost: usmerjena k vozniku, prestižna in individualna

V notranjosti boste takoj prepoznali tipičen Porschejev dizajn. Širina kokpita je poudarjena z vgrajenim črnim panelom, vzpenjajoča se sredinska konzola pa pripomore k vtisu nizkega in na zmogljivost osredotočenega položaja za volanom. Kljub temu pa se v Macanu ne boste počutili utesnjene, saj velika okna osvetlijo prostor in dajejo občutek zračnosti. Poleg sodobnih digitalnih uporabniških vmesnikov boste na armaturni plošči našli tudi izbrane analogne upravljalne elemente, ki so na primer na prezračevalnih odprtinah in upravljalniku klimatske naprave.

Na levi strani za volanom je popolnoma prenovljena krmilna ročica, ki omogoča neposredno aktiviranje sistemov za pomoč vozniku. Z gumbom za izbiro načina vožnje na ergonomski krmilni ročici lahko enostavno odprete pojavna okna v sistemu Porsche Communication Management (PCM), kar vam omogoča direktno in hitro upravljanje z dodatnimi nastavitvami asistenčnih sistemov. Ob tem pa bodo vaše roke vedno ostale na volanu.

LED svetlobni trak je vgrajen v premišljeno oblikovano oblogo kokpita in vrat, deluje pa kot ambientalna in komunikacijska osvetlitev. V vlogi slednje posreduje informacije ali opozorila, kot so na primer pozdravljanje ob vstopu, za podporo med polnjenjem ali pa v povezavi s sistemi za pomoč vozniku.

Oprema novega Macana omogoča visoko stopnjo prilagodljivosti. Glede na izbrani model lahko kombinirate osem različnih barvnih variant z do sedmimi možnimi paketi notranjosti in največ štirimi paketi notranjih poudarkov. Pri Porscheju si v avtomobilih prizadevamo uporabljati okolju prijaznejše materiale in temu cilju sledi tudi novi Macan. Eden od teh materialov je Econyl® iz regeneriranega najlona, ki je uporabljen v talnih preprogah in oblogah. Okrasni elementi opcijskega notranjega paketa Summerwood so delno izdelani iz ratana, Macana 4 pa si lahko omislite tudi s sedeži brez usnja.

Ekskluzivna barva za Macana Turbo

Že skoraj petdeset let modeli Turbo zasedajo prestižno mesto v Porschejevem programu. So sinonim za veliko zmogljivost in vrhunec vsake modelske serije. Da bi poudarili njihovo edinstvenost, smo se pri Porscheju odločili za še močnejšo razlikovalnost teh modelov. Izostren videz je dobil tudi Macan Turbo.

Nova kovinska barva Turbonite je rezervirana izključno za modele Turbo. Pri Macanu Turbo boste ta barvni odtenek našli na Porschejevem grbu na prednjem pokrovu, oznaki modela na zadku, obrobah stranskih stekel, zračnih letvicah na prednjem odbijaču, Porschejevih grbih na okrasnih pokrovih litih platišč, obrobah spodnjega dela zadnjega odbijača in stranskih letvicah.

Tudi izbrane notranje komponente so obarvane z barvnim odtenkom Turbonite. Macan Turbo je že serijsko opremljen z usnjenim paketom s poudarki Turbonite, zato boste to barvo našli na vratnih letvicah, šivih na volanu, sredinski konzoli, zgornjem delu prestavne ročice, kljukah vrat in naslonu za roke.

Majhen zračni upor za večji doseg

Novi Macan združuje oblikovalski DNK znamke z aerodinamiko, optimizirano za večji doseg. S Porschejevo aktivno aerodinamiko (PAA) z aktivnimi in pasivnimi elementi je koeficient zračnega upora le 0,25, s tem pa je novi Macan eden najbolj aerodinamičnih SUV-ov na trgu. Učinkovitost in doseg povečujejo sestavni deli, kot so izvlečni zadnji spojler, aktivne hladilne lopute na prednjih dovodih zraka in prilagodljivi pokrovi na popolnoma zaprtem podvozju.

Zadnji spojler se glede na hitrost in izbrani vozni program izvleče v dveh stopnjah, ob tem pa se tudi upošteva, ali je opcijska panoramska streha odprta ali zaprta. Med polnjenjem so lopute za hladilni zrak popolnoma odprte in tako pomagajo pri hlajenju baterije. Med vožnjo pa so te lopute običajno zaprte, kar zmanjša zračni upor in podaljša doseg. Če sistem za upravljanje toplote prepozna, da je potreben dodatni hladilni zrak za baterijo, napajalne enote ali klimatsko napravo, se lopute po potrebi odprejo.

Ravno podvozje ima v bližini zadnjih koles prilagodljive elemente. Ti zagotavljajo, da površina ostane zaprta med fazo odboja pri gibanju vzmetenja, in tako pomagajo zmanjšati zračni upor. Za zmanjšanje zračnega upora skrbijo tudi zračne zavese pod modulom žarometov in nizko postavljen prednji spojler. Aerodinamično učinkovitost izboljšujejo še dva izrazita robova na zadku in zadnji difuzor. Za boljšo aerodinamiko in večji električni doseg bo poskrbelo tudi zračno vzmetenje, s katerim lahko glede na hitrost vožnje znižate višino karoserije.