Inovativno podvozje za več dinamike in udobja
Novi modeli Taycan so serijsko opremljeni s prilagodljivim dvokomornim zračnim vzmetenjem, ki izboljšuje vozno dinamiko, natančnost in udobje vožnje.
Inovativna zasnova podvozja omogoča, da posamezni vozni načini pokrivajo širši razpon med udobjem in zmogljivostjo. Serijsko podvozje ima avtomatsko samoniveliranje, ki ohranja konstantno višino vozila ne glede na obremenitev. Odvisno od izbranega načina vožnje se karoserija nad določeno vozno hitrostjo zniža za največ 22 milimetrov. S tem se zmanjša zračni upor, povečata pa se stabilnost in doseg, zlasti pri večjih hitrostih. V sistemu Porsche Communication Management (PCM) lahko tudi ročno izberete med nižjo in višjo stopnjo podvozja.
Za nadzor nad kolesi uporablja Porsche dvojno trikotno vpetje s kovanimi aluminijastimi prečkami in lahkimi vrtljivimi ležaji iz votlega aluminija. Zadnja kolesa so nameščena na večvodilno vpetje s kovanimi zgornjimi aluminijastimi prečkami in spodnjimi prečkami iz votlega litega aluminija.
Dvokomorne zračne vzmeti delujejo z dvoventilskimi blažilniki, pri čemer dva ventila neprekinjeno uravnavata stopnjo blaženja. En ventil je odgovoren za stopnjo odboja, drugi pa regulira stopnjo kompresije. Njuno delovanje je bliskovito, zato se lahko izjemno hitro odzivata na spremenjene vozne razmere ali načine vožnje.
Novo vzmetenje Porsche Active Ride je za nove modele Taycan s štirikolesnim pogonom na voljo kot opcija, pri modelih Taycan Turbo GT pa je del serijske opreme. Ta sistem v vseh pomembnih parametrih prekaša druge zasnove vzmetenja ter ponuja izjemno širok razpon med udobjem in vozno dinamiko. Njegova osnova so na novo razviti aktivni blažilniki s tehnologijo dveh ventilov, od katerih je vsak povezan z elektronsko vodeno hidravlično črpalko. Ta ustvarja volumski pretok v blažilniku glede na potrebe ter zato lahko bliskovito, natančno in ciljno usmerjeno tvori sile med karoserijo in kolesi, ki nevtralizirajo in skoraj v celoti izravnajo sile vzmetenja na neravnih cestnih površinah.
Vzmetenje ohranja Taycanovo karoserijo ves čas v ravnem položaju, tudi med dinamičnim zaviranjem, krmiljenjem in pospeševanjem. Sistem skoraj v celoti absorbira neravnine in skrbi za mirno vožnjo. V dinamičnih voznih situacijah pa vzmetenje Porsche Active Ride z uravnoteženo porazdelitvijo obremenitve koles zagotavlja popolno povezavo s cesto.
Sistem Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) lahko še vedno izberete opcijsko, v modelih Taycan Turbo, Taycan Turbo S in Taycan Turbo GT pa je del serijske opreme. Za boljši oprijem in večjo okretnost uporablja PTV Plus elektronsko nadzorovano zaporo diferenciala na zadnji osi.
Opcijsko krmiljenje zadnje osi (serijsko pri modelih Turbo S in Turbo GT) deluje z največjim krmilnim kotom 2,8 stopinje. To še dodatno izboljša udobje, varnost vožnje in vozno dinamiko. S krmiljenjem zadnje osi je vodenje avtomobila hipno in bolj neposredno, bistveno prej pa pride do bočnega pospeška na zadnji osi. Lažje je tudi manevriranje, saj se skrajša obračalni krog.
Tudi portfelj zavor temelji na preizkušeni najsodobnejši tehnologiji modelov Taycan. Vendar pa je bil zavorni sistem v novih Taycanih izboljšan v detajlih. Ena izmed novosti so optimizirane zavorne ploščice, ki zmanjšujejo kotalni upor takoj po zaviranju. Doseg in učinkovitost sta povečana, ker se zavorne ploščice ne drgnejo ob kolute in ne ustvarjajo nepotrebnega trenja. Pozitiven stranski učinek je tudi ta, da se zavore uspešneje hladijo in s tem zagotavljajo boljše delovanje.
K še večji učinkovitosti pripomore tudi nova zasnova koles. Vse različice novih Taycanov so zdaj serijsko opremljene z aerodinamično optimiziranimi platišči in pnevmatikami z zmanjšanim kotalnim uporom. Posebej za ta namen so razvili nova 21-palčna platišča in pnevmatike.
Tisti, ki pri modelih Taycan Turbo in Turbo S želite še nekaj več vozne dinamike in okretnosti, lahko izberete opcijski dinamični paket. Ta poleg podvozja Porsche Active Ride vključuje tudi 21-palčna platišča z zmogljivimi pnevmatikami in krmiljenje zadnje preme pri modelu Turbo.