Več dinamične vozne zmogljivosti
Modele Taycan je vedno odlikovala zmogljivost, vendar so z obsežno posodobitvijo postali še bolj športni kot kdaj prej. Vsi posodobljeni modeli pospešujejo bistveno hitreje od svojih predhodnikov.
Športna limuzina Taycan za pospeševanje z mesta do hitrosti 100 km/h potrebuje le 4,8 sekunde, kar je 0,6 sekunde manj kot prej. Novi Taycan Turbo S pa sedaj iz mirovanja do 100 km/h pospeši v impresivnih 2,4 sekudne, torej 0,4 sekunde hitreje kot njegov predhodnik. S še bolj neverjetnim pospeševanjem se lahko pohvali popolnoma nov model Taycan Turbo GT s paketom Weissach, ki enako nalogo opravi v vrtoglavem času 2,2 sekunde.
Poleg tega imajo vsi modeli precej večji doseg. Odvisno od izbrane različice karoserije in motorja je ta vse do 678 kilometrov po standardu WLTP.
Tudi inovativni sistem vzmetenja Porsche Active Ride pomembno prispeva k še bolj dinamičnim zmogljivostim novih modelov Taycan.
Hkratno izboljšanje zmogljivosti in učinkovitosti je posledica več dejavnikov: naprednega pogonskega sklopa z novim motorjem na zadnji osi, spremenjenega pulznega pretvornika z optimizirano programsko opremo, zmogljivejših baterij, spremenjenega toplotnega upravljanja, toplotne črpalke nove generacije, optimizirane strategije rekuperacije in izboljšanega pogona na vsa štiri kolesa.
Vsi modeli novega Taycana imajo v primerjavi s predhodniki bistveno več moči. Spodaj so podatki o moči s funkcijo Overboost in sistemom Launch Control:
- Taycan: 320 kW (z Zmogljivostno baterijo Plus),
- Taycan 4S: 440 kW (z Zmogljivostno baterijo Plus),
- Taycan Turbo: 650 kW,
- Taycan Turbo S: 700 kW,
- Taycan Turbo GT: 760 kW.
Zmogljivostna baterija Plus z več energije
Vsi novi modeli Taycan z Zmogljivostno baterijo Plus imajo v podvozju nameščeno litij-ionsko baterijo s skupno zmogljivostjo približno 105 kWh. Sestavljena je iz 33 modulov in 396 celic. Razmerje med nikljem, kobaltom in manganom je 8 : 1 : 1.
Napredna kemična sestava baterijskih celic omogoča visoko vsebnost energije, manjšo notranjo upornost ter večje tokove polnjenja in praznjenja. Ti pripomorejo tudi k učinkovitejšemu polnjenju. Nove baterije pa so kljub večji zmogljivosti lažje, kot so bile njihove predhodnice. To so inženirji dosegli z ukrepi za optimizacijo teže, na primer z zaščito podvozja iz kompozitnih steklenih vlaken, ki ob hkratnem zmanjšanju teže za devet kilogramov izboljšuje tudi robustnost.
Nov električni motor na zadnji osi
Novi modeli Taycan imajo na zadnji osi nameščene motorje nove generacije. Ti zagotavljajo večjo moč (do 80 kW) in izdatnejši navor (do 40 Nm), kljub temu pa so za približno deset kilogramov lažji, kot so bili njihovi predhodniki.
Električni motorji so zdaj optimizirani do najmanjše podrobnosti. Povsem na novo je bil zasnovan magnetni krog. Magneti v rotorju so bili prej razporejeni v dvojno V-laminacijo, po novem pa so segmentirani. Več tankih magnetov je med seboj povezanih z električnoizolacijskimi lepili, s tem pa so se zmanjšale izgube v magnetnem polju. Na novo sta bila razvita tudi stator in zunanje ohišje, kar med drugim prinaša optimalno gostoto moči.
Nov je tudi nadgrajen pulzni pretvornik, ki z optimizirano programsko opremo omogoča učinkovitejše krmiljenje elektromotorjev. Porschejevi inženirji so dodatno izboljšali tudi strategijo štirikolesnega pogona, tako da se lahko prednji elektromotor pogosteje elektronsko izključi, s čimer se poveča učinkovitost. To se zgodi vedno, ko to dopuščajo oprijem, vozna dinamika in stabilnost vožnje. Po potrebi, na primer pri pospeševanju ali rekuperaciji, se elektromotor ponovno vklopi v milisekundah.
Rekuperacijska zmogljivost z močjo do 400 kilovatov
Izboljšana je tudi rekuperacija, ki pa jo lahko še zmeraj nadzorujete predvsem z zavornim pedalom. Energija se zdaj obnavlja pogosteje in s še večjo zmogljivostjo. V območju manjših hitrosti se je največji pojemek, ki ga ustvari rekuperacija, povečal za približno 15 odstotkov, pri upočasnjevanju ob velikih hitrostih pa se je maksimalna zmogljivost rekuperacije povečala za več kot 30 odstotkov, in sicer z 290 na največ 400 kW.
Večjo učinkovitost omogoča tudi optimizirano toplotno upravljanje. Nova toplotna črpalka ponuja večjo moč ogrevanja, s tem pa lahko še hitreje pripravi notranjost in visokonapetostno baterijo. Podobno večja hladilna zmogljivost omogoča hitrejše ohlajanje baterije tudi pri visokih temperaturah okolice, to pa je osnova za zmogljivejše polnjenje. Cevi za hladilno tekočino so zdaj položene tako, da se lahko odvečna toplota pogonskega sistema še učinkoviteje uporabi za ogrevanje notranjosti.
Tudi arhitektura električnega sistema vozila je bila zasnovana za večjo učinkovitost. Kompresor klimatske naprave in drugi sestavni deli delujejo pri 800 namesto pri 400 voltih kot prej, kar zmanjšuje pretvorbene izgube.